خانما کُنار خوبه بخورم ضرر ک نداره؟؟؟😅😅

تصویر
۱۰ پاسخ

من تا دلت بخواد خوردم

میگن خوبه ها

هر سال همین موقه ها دیگه کُنارا قرمز و رسیده میشن ولی من زرداش دوس دارم چون ترشن 😋😋

من چرا تا حالا از اینا نخوردم

به به چقد بزرگن هم .
ن چ ضرری

ما از میوه فروشیمون یه چیزی گرفتیم شبیه گوجه سبز گنده ست گفت کناره! اونم‌کناره؟

یکم باعث یبوست میشه ولی مفیده

به به دلم خواست 😋😋

من کع میخورم

ن بخور نوش جونت ولی کنارها اینجا سبزن هنو😅

سوال های مرتبط

مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی
مامان قندونبات🍭🩵 مامان قندونبات🍭🩵 ۱ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری