سلام خانما من اسفناج بخورم ضرر. نداره

۱۲ پاسخ

ن من سمبوسه درست میکنم توش سیب زمینی و اسفناج فراوان میزنم

اتفاقا خیلی مقویه

اتفاقا خیلی خوبه

هر چیزی قبلا میخوردی بخور ضرر نداره

نه اتفاقا عالیه

نه خیلیم خوبه

نههه گلم بخور نوش جااانت اسفنااج خوبه خون سازه آهن داره

نه اتفاقا خیلیم خوبه واسه کم خونی منم گرفتم از دوستان گهواره پرسیدم پیشنهاد های خوبی دادن چجوری بخورم

نه چه ضرری داشته باشه اهن داره

اره بخور خون ساز

ن اتفاقا خون سازع

نه بخور ضرر نداره من همه چی میخورم

سوال های مرتبط

مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان آوا💜🩷❤️💛💚 مامان آوا💜🩷❤️💛💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان هدیه ی کربلا 💚 مامان هدیه ی کربلا 💚 ۱ ماهگی