خانما اکه اینو بخورم ضرر نداره

تصویر
۴ پاسخ

والامن قبل بارداری میخوردم دکترم گف دگ نخور ویتامین آ بالایی داره خوب نیست

جنسینگ داره فک نکنم بتونی بخوری
خیلی گرمه

اینارو باید تحت نظر پزشک بخوری
سرخود نمیشه آین باویتامین دی تداخل دارویی داره نخور
من قبل بارداری داشتم دگه نخوردم اصلا

گلم هر مکملی نمیشه خورد باید زیر نظر دکترت باشی دارو برات تجویز کنه این داشتی یا دکتر بهت گفته بخوری ؟چون همچین مکملی ندیدم

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان هدیه ی کربلا 💚 مامان هدیه ی کربلا 💚 ۱ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی