سلام
ی استکان آب هویج تو این زمان ضرر نداره

۱۰ پاسخ

یه پارچ هم بخوری دیگه ضرر نداره

من زیاد خوردم

من زعفرون هم میخوردم،نگران نباش بچه چیزیش نمیشه

یه ذره فکر نکنم اشکال داشته باشه من که خوردم

توی هر چیزی زیاده روی نکنی مشکلی پیش نمیاد

من که خوردم .

یه استکان اشکال نداره
ولی چیزای حاوی رنگدانه رو نخوری بهتره، زردی میگیره بچه
مخصوصا تو هفته شما

ن بابا.خداروشکر تو۹ ماهی ضرر چی
میدونی تاهفت های ۱۵بارداری رعایت همه چی خوبه
بعدش کم کم یچی دل ادم بکشه مشکلی نیس

بخور عزیز من نوش جونت حالشو ببر

نبابا یه استکان میخواد چیکار کنه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان علی والا مامان علی والا ۴ ماهگی
مامان علی👼 مامان علی👼 ۷ ماهگی