هر چیزی به اندازش ضرر نداره گلم بخور. کیسه اب پاره میشه و این حرفام درست نیست
بخور خوبه فقط تازه و کم
من دوروزه که صبا میخورم . ماه های اخر مبگن خوبه بخوریم
ویتامین Aبالایی داره
یهو انقباض نگیری
اره بخور
اصلا یه لیوان بخور
ضرری نداره
اره
اگ دیابت نداری بخور
اره بابا
منم از اول میخورم
اره عزیزم بخور
چرانتونی...اتفاقا خیلیم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.