من ماه ۹میتونم اندازه ی استکان آب هویج بخورم؟🛑🛑🛑

۱۱ پاسخ

هر چیزی به اندازش ضرر نداره گلم بخور. کیسه اب پاره میشه و این حرفام درست نیست

بخور خوبه فقط تازه و کم

من دوروزه که صبا میخورم . ماه های اخر مبگن خوبه بخوریم

ویتامین Aبالایی داره
یهو انقباض نگیری

اره بخور

اصلا یه لیوان بخور
ضرری نداره

اره

اگ دیابت نداری بخور

اره بابا
منم از اول میخورم

اره عزیزم بخور

چرانتونی...اتفاقا خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 ۲ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی