مشکلی نداره
عزیزم هرچیزی ب اندازه بخوری خوبه زیاده روی تو هرچیزی مشکل ساز
من خودم ازاول بارداری تا اخرش روزی یدونه دوتا میخوردم چون دوست داشتم مشکلی ام خداروشکر پیدا نکردیم بخدا هرکی هرچی میگه باور نکنید دکتر بهتون گفته این چیزارو نخورید
والا من از همون اول میخوردم فقط زیاده روی نمیکردم تو خوردنش
من هر روز یه کیلو هویچ میخوردم
چرا مجاز نباشه؟
آره بابا آب هویج خوب نیس اون ی نصفه چیزی نمیشه که
والا اوایلش می تونی بخوری فقط باید زیاد روی نکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.