خانما هویج در ماه اخر مجازه ی نصفی بخورم؟

۷ پاسخ

مشکلی نداره

عزیزم هرچیزی ب اندازه بخوری خوبه زیاده روی تو هرچیزی مشکل ساز
من خودم ازاول بارداری تا اخرش روزی یدونه دوتا میخوردم چون دوست داشتم مشکلی ام خداروشکر پیدا نکردیم بخدا هرکی هرچی میگه باور نکنید دکتر بهتون گفته این چیزارو نخورید

والا من از همون اول میخوردم فقط زیاده روی نمیکردم تو خوردنش

من هر روز یه کیلو هویچ میخوردم

چرا مجاز نباشه؟

آره بابا آب هویج خوب نیس اون ی نصفه چیزی نمیشه که

والا اوایلش می تونی بخوری فقط باید زیاد روی نکنی

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه انگور🩵🍇🩵 مامان حبه انگور🩵🍇🩵 ۴ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی