من از اول خوردم ولی متعادل هروقت دلم بکشه نه هرروز جای غذا
اره نی نیت تپل هم میشه
من که الانشم داره مبخورم اتفاقا خیلی هممفید و گفتن برای وزن گیری جنین
مشکلی نداره که ممنوع باشه
منم دارم میخورم
کره بادوم زمینی ازاولش هممجازبود😅
اتفاقا خیلی خوبه برا وزن دهی جنین ولی باید ببینی حساسیت نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.