کره بادوم زمینی ماه آخر مجازه مامانا؟

۶ پاسخ

من از اول خوردم ولی متعادل هروقت دلم بکشه نه هرروز جای غذا

اره نی نیت تپل هم میشه

من که الانشم داره مبخورم اتفاقا خیلی هم‌مفید و گفتن برای وزن‌ گیری جنین

مشکلی نداره که ممنوع باشه
منم دارم میخورم

کره بادوم زمینی ازاولش هم‌مجازبود😅

اتفاقا خیلی خوبه برا وزن دهی جنین ولی باید ببینی حساسیت نداری

سوال های مرتبط

مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 روزهای ابتدایی تولد