دخترا من دیگ هفته اخرمه میتونم اب هویج بخورم ؟

۹ پاسخ

من که دیروز یه لیوان پر خوردم

اره منم بعداز ۹ماه تازه دیروز یه لیوان آب هویج بستنی خوردم

به من فقط جگر رو گفتن مطلق ممنوعه
بقیه رو در حد اعتدال میشه خورد
اب هویج رو هم از اول بارداری خوردم

من فقط منتظرم زایمان کنم جگر بخورم دیگه روانی شدم از بش گفتن نخور نخور

من الانم میخورم

مگه اب هویج بخوری چیمیشه؟
منم خوردم

من‌تاحالا دوبار خوردم فکر کنم هفته شما دیگه اشکالی نداشته باشه

آره بابا منکه تا الان چندباری خوردم

قبلشم میتونستی😁🖐🏻

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی
مامان ناردونه 🥹😍 مامان ناردونه 🥹😍 ۸ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی