من که دیروز یه لیوان پر خوردم
اره منم بعداز ۹ماه تازه دیروز یه لیوان آب هویج بستنی خوردم
به من فقط جگر رو گفتن مطلق ممنوعه
بقیه رو در حد اعتدال میشه خورد
اب هویج رو هم از اول بارداری خوردم
من فقط منتظرم زایمان کنم جگر بخورم دیگه روانی شدم از بش گفتن نخور نخور
من الانم میخورم
مگه اب هویج بخوری چیمیشه؟
منم خوردم
منتاحالا دوبار خوردم فکر کنم هفته شما دیگه اشکالی نداشته باشه
آره بابا منکه تا الان چندباری خوردم
قبلشم میتونستی😁🖐🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.