فولیکول من ۷ و ۹ آیا باردار میشم

۶ پاسخ

آمپول بزن من ۱۴بود
سینال اف زدم شد ۱۸

روز چند سیکلت اینه عددش؟
باید امپول بزنی رشد کنه

با قرص اگ رشد کنه اره ، اصولا ۱۲ ۱۳ رو هم میگن‌کمه، ولی کار خداس عزیزم نشد نداره

اگه خدا بخواد اره چرا كه نه

من با فولیکول ۹باردار‌ شدم

اگه دارو بخوری رشد کنه اره

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان بدون نام مامان بدون نام هفته سی‌ودوم بارداری