به بچه ده ماهه سرما بخوره چیا میدن

۱ پاسخ

تب هم داره؟ قطره پلارژین میدم همیشه و اگه آبریزش بینی داشته باشه شربت نئوتادین اگه تب داشته باشه شربت ایبوپروفن‌ یا قطره استامینوفن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱ سالگی
مامان وینا و‌ ویهان مامان وینا و‌ ویهان ۱ سالگی