۷ پاسخ

نه افتاد شیش ماه شروع کردم به نشوندن

بچه منکه ن میخابه ن میشنه
فقط بغل و با دستات بگیری وایسه

دخترمن الان هم میزارم خودش یع دقیقه میشینع زیادنمیتونه

میگن قدش کوتاه میشه زودبشینه

بچه من میشینه دگ

آره من ۶ ماهگی میزاشتم بشینه یکم به خودم تکیه میدادم

😐😂دختر من همین الان میگه من بشینم دراز میکشع گریه میکنه منم اینور اونورشو بالشت میزارم کیف میکنه

سوال های مرتبط

مامان دو گل پسر مامان دو گل پسر ۷ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان میکائیل♥️ماهلین مامان میکائیل♥️ماهلین ۱۲ ماهگی