۱۴ پاسخ

خیلی خوبه من تو هفته ۲۵ ۷۱۷ بود

واااای چه کفشای قشنگی عاشقش شدم😍😍😍😍

۲۵هفته سونوی چی هس

فکر کنم خوبه. مال من ۲۴ هفته و ۴ روز ۶۵۰ بود دکترم گفت خوبه

منو نفرستاد تازه دیروز رفتم

من ۲۴هفته و۴روز ۷۰۰گرم بوددکترگفت خوبه

من 24هفته و4روز 760گرم بود

خداحفظش کنه وزنش خوبه
ااای جانم کفشاش چ نازی نینی خوشگلت
وزن نینی من دیروز763بود 25هفته و1روز بودم

من سی هفته رفتم وزنش نزدیک یک کیلوبودودکترگفت خیلی کمه🥺ولی برای شماخوبه

من یک کیلو بود اون موقع

الان توجدول وزن جنین توگوگل دیدم عالیه

عالیه

منم تو ۲۵ هفته ۸۰۰ بود وزنش دکتر گفت طبیعیه ولی خب من گفتم میخوام بیشتر باشه بهم پودرلیدی میل داد

گلی من شنبه نوبت سونو دارم
برم ببینم چقدر شده کوچولو
ولی فکرکنم خوب باشه
ای جانم کفشهاشو😍

سوال های مرتبط

مامان میراث مامان میراث هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری