۷ پاسخ

دکتر خوبی هست ؟!

پیشش زایمان کردم راضی بودم

بله عالین

من پیششون میرم چندین ساله خیلی دکتر خوبیه

باید بری جای دیگه فقط صدای قلب و nstداره

سونو خودش میگیره یا میفرسته جایی دیگه ؟! منظورم سونو قلب اینا

مطبش همون کلینیک جی هست ؟! یا مطب خصوصی هم داره ؟!

سوال های مرتبط

مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری