سلام
امسال سعدی و حجتیه میره. به جز هزینههای بیمارستان چه طبیعی باشید چه سزارین اجباری یا اختیاری، به یه اندازه زیر میزی میگیره (برای امسال شنیدم سکۀ یه گرمی گفته).
برای تشکیل پرونده یه پول جدا میگیره که بیمه نمیده، پارسال ۵۰۰ تومن بود. توی کلینیک جی اول میرید پیش ماما و مراقبتها رو انجام میده و آزمایش و سونو رو توی دفترچه ثبت میکنه، بعد دکتر خودش شما رو میبینه. منشی، ماما و دکتر خوش اخلاق و مهربونن.
خود دکتر معمولاً تا چیزی نپرسید، حرف خاصی نمیزنه. مثلاً اگه بارداری اولتونه یا کسی توی اقوام نزدیکتون حامله نبوده و همهچیز براتون نگرانکنندهست، ایشون راهنمایی خاصی نمیکنه، مگه خودتون موردی بپرسید.
زمان انتظارش هم طولانیه، از اون ساعتی که وقت میدن، حدود یکی دو ساعت باید بشینید.
تا جایی که من میدونم غیر از ساعتهایی که توی مطب هستن، جواب نمیدن. مثلاً بعضی دکترها یه شمارهای دارن که میتونین جواب آزمایش و سونو رو براشون بفرستید، یا ساعتهای غیر کاری اگه مشکل اورژانسی پیش بیاد جواب میدن، ایشون اینجوری نیست؛ اگه هر اتفاقی افتاد باید برید زایشگاه بیمارستان سعدی، اونجا تازه تلفنی از دکتر میپرسن چیکار کنن.
خیلی دکتر خوبیه و دستش عالیه خیلیم خوب بخیه میزنه من پیشش ۴ماه پیش زایمان کردم عالیهههه و اینکه من سعدی پیشش رفتم ولی فک کنم یه بیمارستان دیگم میرفت
سعدی و حجتیه
عاليه دکتر منه قراره تو سعدی سز اختیاری بشم
خیلی دکتر خوبیه هر کی پیشش زایمان کرده حسابی راضی بوده
من الان دکترم شیوا طالبیه
زیاد تبلیغ خودشو تو بیمترستان سعدی میبینم
سعدی وحجتیه میره
ولی اکثرا سعدی
بله دکترمن بود خیلی راضی بودم
بیمارستان هم سعدی عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.