فشار بالا تا چه حد خطر داره؟
و بستری میکنن؟

۵ پاسخ

من ۱۴بوداورژانسی سزارین شدم

من فشارم ۱۶ بود سز اورژانسی شدم

البته که فشارم ۱۹ بود ک سز شدم

بالا تر از ۱۳ خطر داره
نمیدونم والا
من مسمومیت بارداری داشتم فشارم بالا بود دیر رفتم بیمارستان کنترل نشد سز اورژانسی شدم

از ۱۳ به بالا بستری میشی

سوال های مرتبط

مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زینب 💖 زهرا مامان زینب 💖 زهرا ۳ ماهگی
مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی