سلام خانوما فشار بالا خیلی خیلی خطر داره ؟؟؟

۱۲ پاسخ

فکر کنم یکی از موارد مسمومیت بارداری هست

سلام عزیزم انشالله که چیزی نی استرس نگیرت.امانمک روخیلی کم کن.گوشت قرمزهم همینطور.چربی گوسفندی و...قبل اینک فساربگیری یرب بایدبشینی بعدفشارتوبگیرن.اب زیادمصرف کن پیاده روی.اواینکه نزاراسترس سراغت بیادکه فشارت بالابره.سلامت باشی عزیزم😍

منم تو این هفته فشارم بالا بود سریع آزمایش خون و ادرار اورژانسی گرفتن کلا نمک را حذف کردم و غداهامو فقط با آبلیمو میخورم

من اصلا هیچ علائمی ندارم
فقط فشارم میگیرم بالایه

اره متاسفانه

سلام. صددرصد
یچیز بگم نترسیا
دخترخاله ی طفلکی من بیست و خرده ای سال داشت فشارش بالابود خفه شد ب رحمت خدا رفت
ان شاالله بلااز همه دور باشه

منم فشارم بالاست قرص هم میخورم

بله خطرش از لکه بینی بیشتره

بله باعث مسمومیت بارداری میشه
که خدایی نکرده خونرسانی به جنین دچار مشکل میشه و کلا عوارضی مثل ورم بدن و تهوع و.... داره

بله گلم خیلی

نمک نخور عزیزم

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان زینب 💖 زهرا مامان زینب 💖 زهرا ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی