مثل همون دردطبیعی هست فرقی نداره فقط یکم سرعت عملش بیشتره
نیگا غیر قابل تحمل نیس
فقط یکم غیر واقعی تره نسبت ب دردای طبیعی زایمان
مگه آمپول فشار فقط زور دارهه؟؟؟
دردش خیلیه؟
قابل تحمله
خودش رو که میریزن تو سرم یا آنژیوکتت
بعدش هی فشار میاد روت ومیخوای زور بزنی درد داره
واسه من که خیلی بد بود اخرشم عمل شدم
خود امپول درد نداره بعدش ک فشار میاره دردت میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.