سلام آمپول فشار خیلی خیلی درد داره؟

۷ پاسخ

مثل همون دردطبیعی هست فرقی نداره فقط یکم سرعت عملش بیشتره

نیگا غیر قابل تحمل نیس
فقط یکم غیر واقعی تره نسبت ب دردای طبیعی زایمان

مگه آمپول فشار فقط زور دارهه؟؟؟

دردش خیلیه؟
قابل تحمله

خودش رو که میریزن تو سرم یا آنژیوکتت
بعدش هی فشار میاد روت ومیخوای زور بزنی درد داره

واسه من که خیلی بد بود اخرشم عمل شدم

خود امپول درد نداره بعدش ک فشار میاره دردت میگیره

سوال های مرتبط

مامان آدریان🤍 مامان آدریان🤍 ۱ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی