آمپول کزاز خیلی درد داره؟؟

۱۷ پاسخ

نه نداره

نه چیزی نیس

نه دردنداره

مال من خیلی درد داشت😭
خداراشکر ده سال یباره و تا ده سال دیگه یادم میره😅
دستم تا سه روز کامل درد شدید داشت و الان بعد از ۵روز هنوز سنگینه شدید

من خیلی درد کشیدم چند شب نتونستم بخوابم دستم مثل سنگ شده بود بالا نمیومد

اصلا درد نداره

ن بابا اصلا دردی نداره
فقط شب اول من یخورده بازوم سفت شده بود درد می‌کرد بعدش خوب شدم

نه درد نداره من امروز زدم بعد چندساعت فقط الان یکم دستم درد میکنه

نه درد نداره

من زدم فقط شب اولش یه کم حالم بدتر شد بدن درد و سر درد داشتم

واکسن نزن اصلا

نه بابا چ دردی
چند ساعت بعدشم شاید قرمز بشه جاش

منم زدم روز دوم خیلی کم دستم درد گرفت.دیگه هیچ عوارضی نداشت

واجبه زدنش؟

من زدم روز دوم دستم یکم درد می‌کرد دیگه خوب شد درد خاصی نداشت

نه ولی دستت تا ۳روز درد میکنه روز اولم من تب کردم

منم قراره برم نمیدونم کی برم

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری