ای لعنت بر آمپول کزاز
دارم از درد میمیرم 😭😭😭

۱۶ پاسخ

من که چیزی نفهمیدم الکی مردمو نترسون

من زدم درد انچنانی نداره بعدش

کی زدی ؟؟؟من امروز زدم ولی هنوز درد ندارم

من قبل اقدام زدم راحت شدم

کمپرس یخ بایدبزاری...داخل نایلون یخ بزار دورش پارچه بپیچ بزار رو بازوت .چن بار بزاری دردت کمترمیشه

من زدم چند روز حالم بد بود بدن درد داشتم
بازوم باد کرده بود بالا نمی‌رفت
خیلی بده

دکتر به من گفت تو ۲۶هفتگی بزنم تقریبا یکی دو هفته دیگه😑😑😑

وای منم دو هفته دیگه دارم

حتما باید این امپولو بزنیم !!!

من نزدم،لازمه؟؟؟

من‌نزدم 😃

یدونه استامینوفن بخور خوب میشی

منم باید بزنم .جاش درد میکنه😢

ماهم باید بزنیم

اینقدبده😐منم‌بایدبزنم🙄

حوله گرم بذار

سوال های مرتبط

مامان آدریان🤍 مامان آدریان🤍 ۱ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان گل گلی 🌸💗 مامان گل گلی 🌸💗 هفته سی‌وچهارم بارداری