تجربتون از امپول کزاز؟؟

۹ پاسخ

من زدم هیچیییی نفهمیدم

من زدم دست راستم خیلی درد داشت تا سه روز

من همون روز تنم داغ شد تا شب. بعدش اوکی بودم دستمم یادم نمیاد خیلی درد گرفته باشه بعدش

خود واکسن که درد نداشت ولی شبش تب کردم و دستم درد بود که فرداش خوب شد

آمپول کزاز برای چی؟

من خیلی استرس کشیدم تا زدمش ولی تب و لرز نداشتم. فقط تا ۴ روز دستم درد میکرد شدید بعد خوب شدم

من بعد دو روز دستم درد گرفت و تب کردم استامینوفن ساده خوردم

من زدم یکم فقط بازوم تو ناحیه تزریق درد داشت تا دو روز.علائم خاصی نداشتم بعدش

منم باید بزنم

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آدریان🤍 مامان آدریان🤍 ۱ ماهگی
مامان سلنا مامان سلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۲ ماهگی