بچه ها من یادم نیست قدیم کزاز زدم یا نه!الان کی باید زد واجبه؟
سلام فاطمه خوبی؟بهتری؟مرخص شدی؟واکسن کزاز زوده یه هفته ده روز دیگه بزن ریه هم هفته ۳۰بزن هفته اول فروردین میشه تقریبا
هردوش ۲۸ هفته ب بعده زودتر نمیزنن فک کنم
کزاز رو از ۲۸ هفته به بعد بزن
ریه رو هم اگر امکان زایمان زودرس داشته باشی اونوقت تجویز میکنه دکترت همه نمیزنن که
کزاز که امپول نیست واکسنه ۲۸ هفته و یک روز به بعد میتونی،، امپول ریه هم دکترت باید بگه بزنی یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.