بچه ها من الان میتونم واکسن کزاز بزنم ؟

۸ پاسخ

بله عزیزم

اره بیست هشت هفته تمام شد برو بزن

بله میشه

اره میگن ۲۸هفته به بعد میشه بزنی از بهداشت هم سوال کن

چون کزاز اصلش برا بهداشت هستش و زیر نظر اونها انجام میشه

بهداشت میگه واکسن کزاز چند هفتگی باید بزنیم؟؟ پس چرا پزش زنان مون نمیگه این موارد رو؟!!

دقیقا هفته ۲۸ وقتش

برامنم بهداشت گفته هفته 27باید بزنم

سوال های مرتبط

مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی جون✨ مامان نی نی جون✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد