اره میشه حتما بزن تا ۳۵الی۳۶هفته میشه.. ولی هر چی زودتر بهتر.. الان حتما بزن.. بهداشت بپرسی بهت میگن
از 27هفته تا 32 هفته میشه
اره منم پری روز زدم
خانوما اگه کلا واکسن و نزنیم مشکلی پیش میاد من خیلی استرسشو دارم
بله.تا ۳۴ وقته
شنبه برو بهداشت بزن
فکنمدیره من شنبه میرم برنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.