میشه الان واکسن کزاز بزنم؟

۶ پاسخ

اره میشه حتما بزن تا ۳۵الی۳۶هفته میشه.. ولی هر چی زودتر بهتر.. الان حتما بزن.. بهداشت بپرسی بهت میگن

از 27هفته تا 32 هفته میشه

اره منم پری روز زدم

خانوما اگه کلا واکسن و نزنیم مشکلی پیش میاد من خیلی استرسشو دارم

بله.تا ۳۴ وقته
شنبه برو بهداشت بزن

فکنم‌دیره من شنبه میرم برنم

سوال های مرتبط

مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا جون مامان ایلیا جون ۸ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان افرا مامان افرا هفته سی‌ودوم بارداری