کی برم واکسن کزاز بزنم ؟

۸ پاسخ

ب من گفتن 27هفته

۲۶ هفته ب بعد

28 هفته به بعد ب من گفتم وقتی رفتی سونو رشد جوابشو اوردی انموق برات میزنیم

من ۲۹ هفته زدم

واکسنو همه باید بزنن ؟؟؟

هفته ۲۷

من دیروز از دکتر پرسیدم گفت از الان میتونی بری بزنی

دکتر به من گفته ۳۰هفته برم

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل ۵ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۴ ماهگی