واکسن کزاز بزنم یا نه

۸ پاسخ

منم زدم امروز

من ۲۹ هفته زدم

چند هفتگی باید زد؟

من نزدم

بزن حتما
دور از جون تو عمل تیغی آلوده ای بهت میخوره به اندازه کافی خود پروسه زایمان دردسر داره دنبال دردسر جدید نباش

من زدم بزن درد نداره فقط یکم دستم درد گرف

من دکترم گف بزن دیروز زدم
سرچم ک کردم قبل زایمان خیلی خوبه بزنی از ویروس کزاز جلوگیری میکنه هم واسه خودت خوبه هم نینی

من زدم دوهفته پیش هیچ اتفاقی ام برام نیفتاد دستم یکم درد گرفت

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان ایلیا جون مامان ایلیا جون ۸ ماهگی
مامان دیار کوچولو مامان دیار کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد