اره عزیزم بزن
سلام چرا باید اون واکسن رو بزنیم ؟
نبابا چی زوده من ۶ هفته زدم
۲۸ هفته به بعد عزیز
حتما باید بریم بهداشت بزنیم؟من تاالان بهداشت نرفتم ازبس ازش بدگفتن
هفته سی بزن
دکترم گفت ۲۸خفته بزن
بهداشت گفت ۳۰ هفته
از هفته29تا32بهداشت گف بهم
ب من ک گفتن از 18 هفته بیا بزن
من رو بارداری قبلم زدم ۲۴هفته زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.