خانوما اگه سرما ‌خورده باشم میتونم واکسن کزاز بزنم؟؟

۲ پاسخ

ن نزن

له نظرم نزنی بهتره صبر کن خوب شی و تا سه روز بعدشم ترجیحا ترشی نخور

سوال های مرتبط

مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی جون✨ مامان نی نی جون✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ودوم بارداری