۳ پاسخ

نووچ.

نه باید بزارین کاملا خوب بشین بعد واکس بزنید

فک نکنم چون واکسن کزاز باعث تب میشه ممکنه سرماخوردگی رو شدیدتر کنه

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی جون✨ مامان نی نی جون✨ هفته سی‌ویکم بارداری