۹ پاسخ

بعضی افراد تب دارند
بعضی افراد هیچی

من هفته قبل زدم. هیچ علائمی . فقط دو سه روز یکم سخت بود رو دستم‌ک‌میخابیدم درد داشت همین.

من دو روز دستم درد میکرد فقط

منم زدم فقط یه کم دستت درد میگیره

نه من هیچ علائمی نداشتم فقط یکم دستم درد میکرد روز اول

من فقط یکم دستم درد میکرد بعدش

دستت یکم سنگین میشه و درد میگیره

من دیروز زدم علائمی نداشتم

من هیچ علایمی نداشتم سه روز پیش زدم

سوال های مرتبط

مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری