۶ پاسخ

این امپول براچیه همه باید بزنن؟

از ۲۸هفته با ۳۲هفته وقت هست
من ۲۹هفته زدم

آره با بیمه

گذاشتم تو یخچال اعتبار هم داره تا سال دیگه

من خریدم برج ۱۲ میخوام بزنم چون یکم سخت گیر میاد با بیمه

دکتر بمن گفته 28شدی بزن

سوال های مرتبط

مامان دخملی من مامان دخملی من ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری