امپول کزاز کی بزنم؟

۱۱ پاسخ

منم نزدم هنوز

اگ سرما خوردگی نداری برو بزن

من قبل حاملگی زدم، هر 10 سال باید بزنیم فک کنم

پس چرا دکتر من نگفته هنوز که واکسن کزاز بزنم

واکسن کزاز برای چی؟ منم نزدم فک کنم اول دبیرستان میخواستم برم زدم لازمه باز بزنم؟

۲۸ تا ۳۴ هفته

من 28هفته زدم

من امروز زدم

من بیست و هفت هفته زدم فکر نکنم از بیست و شش تا سی و چهار بشه زد

من ۳۰ هفته زدم فککنم از ۲۸ تا۳۲ اوکیه

از همین هفته میتونی بزنی عزیزم من دوهفته پیش زدم چون خورده بود ب تعطیلات

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان افرا مامان افرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🤰♥️ مامان 🤰♥️ ۱۱ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۵ ماهگی
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی