۵ پاسخ

اگه از آخرین باری که زدی ده سال گذشته حتما باید بزنی

هر ۱۰ سال یکبار باید بزنی
بله واجب هست
نزدنش خیلی خطر داره

من ۳۲ هفته زدم

من از دکترم بپرسیدم‌گفتم زدنش ده سال یبار اجباریه
و زدم من. من ۲۸ هفته زدم و گفت تا ۳۲ هفته وقت هست برا زدنش

آره برا بچه و تو خوبه تا ۳۶هفته‌وقت داری

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوهاوتودلی مامان دوقلوهاوتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۱ ماهگی