خانوما آمپول کزاز برای چیه ???

۱ پاسخ

برا اینکه موقع زایمان و بریدن بند ناف ،بچه دچار عفونت نشه. هم خودت ایمن میشی هم بچه. اگه بالای ده ساله نزدی ،حتما بزن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایلیا 👶🏻🤰 مامان ایلیا 👶🏻🤰 ۱۰ ماهگی
مامان بهسا خانوم😍❤️ مامان بهسا خانوم😍❤️ ۵ ماهگی
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان کوروش و تودلی🤰 مامان کوروش و تودلی🤰 هفته سی‌ودوم بارداری