خانوما واکسن کزاز برای چیه ؟

۶ پاسخ

اسمش روشه دیگه! حین زاییدن عفونت کزاز نگیری

والله من پرسیدم گفتن برای بدو تولد جنین که ایمن بشه هست میزنن
ولی خیلیا هم نزده بودن نمیدونم دیگه واقعا
گفتن بزنيد بهتره
من خودم نزدم هنوز

هر ده سال باید بزنی.اگه زمان ورود به دبیرستان زده باشی باید ده سال بعدش دوباره بزنی

بزن خوبه
منم زدم درد نداره فقط یکم دستت سنگین میشه یکی دو روز

برای افزایش ایمنی بدن مادر و جنین

عفونت های تو اتاق عمل
که یه وقت به تیغ و‌... حساسیت نشون ندی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی
مامان دیاکو🍃🤍 مامان دیاکو🍃🤍 ۶ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۳ ماهگی