اسمش روشه دیگه! حین زاییدن عفونت کزاز نگیری
والله من پرسیدم گفتن برای بدو تولد جنین که ایمن بشه هست میزنن
ولی خیلیا هم نزده بودن نمیدونم دیگه واقعا
گفتن بزنيد بهتره
من خودم نزدم هنوز
هر ده سال باید بزنی.اگه زمان ورود به دبیرستان زده باشی باید ده سال بعدش دوباره بزنی
بزن خوبه
منم زدم درد نداره فقط یکم دستت سنگین میشه یکی دو روز
برای افزایش ایمنی بدن مادر و جنین
عفونت های تو اتاق عمل
که یه وقت به تیغ و... حساسیت نشون ندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.