اگر ۱۰ سال از اخرین باری که زدی گذشته حتماااااا بزن شکنکن کزاز خیلی خطرناکه
منم زدم تو ۲۹هفته. لابد لازم دیگ. انقد اسرار دارن. مخصوصا واسه عفونت اینا. ک تو بیمارستاناس.
اره لازمه البته ببین ده سال گذشته از تزریق اول یا نه اگ کمتر از ده سال باشه لازم نیست در غیر این صورت بایذ بزنی
چون انتی بادیش برای خودت و نی نی لازمه حین زایمان عفونت نگیریذ
فکنم لازمه ولی نمیدونم هفته چند تزریقمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.