خانوما امپول کزاز لازمه حتما بزنیم یانه

۴ پاسخ

اگر ۱۰ سال از اخرین باری که زدی گذشته حتماااااا بزن شک‌نکن کزاز خیلی خطرناکه

منم زدم تو ۲۹هفته. لابد لازم دیگ. انقد اسرار دارن. مخصوصا واسه عفونت اینا. ک تو بیمارستاناس.

اره لازمه البته ببین ده سال گذشته از تزریق اول یا نه اگ کمتر از ده سال باشه لازم نیست در غیر این صورت بایذ بزنی
چون انتی بادیش برای خودت و نی نی لازمه حین زایمان عفونت نگیریذ

فکنم لازمه ولی نمیدونم هفته چند تزریق‌میشه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۲ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری