سلام مامانا امپول کزاز برای چیه کسی میدونه؟

۴ پاسخ

منم بارداری قبلیم زدم

برا بیماری های عفونی که از طریق زخم وارد میشه به خاطر زیمان ریسک ابتلا بهش هم برا مادر هم جنین زیاده باید بزنی

پیشگری از بیماری های زخمی ایناس هر ده سال میزنن

۱۰ سال یه بار باید بزنیم.
اگر بیشتر از ۱۰ سال شده بزنی خوبه مثلا تو بیمارستان شاید کثیفی چیزی باشه مریض نشی

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوروش و تودلی🤰 مامان کوروش و تودلی🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه فسقلی مامان جوجه فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان مامان پناه مامان مامان پناه ۲ ماهگی