منم بارداری قبلیم زدم
برا بیماری های عفونی که از طریق زخم وارد میشه به خاطر زیمان ریسک ابتلا بهش هم برا مادر هم جنین زیاده باید بزنی
پیشگری از بیماری های زخمی ایناس هر ده سال میزنن
۱۰ سال یه بار باید بزنیم.
اگر بیشتر از ۱۰ سال شده بزنی خوبه مثلا تو بیمارستان شاید کثیفی چیزی باشه مریض نشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.