امروز آمپول کزاز زدم بالاخره
سلام بر سی و یک هفتگی🙏🙂

۶ پاسخ

همه باید بزنن.؟‍؟؟

من نمیدونم تو بچگی کزار زدم یا ته
الان باید چیکار کنم؟

ب سلامتی امپولش راحته برای من هیچ‌درد و اذیتی نداشت یکم فقط دستم جای امپول درد میکرد اونم خیلی کم بود

یسلامتی استامنوفن ساده بخور تب نکنی منو که فلج کرد اذیت شدم

سلامه۳۱هفتگی بتو

سلام بسلامتی درد داشت؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌ونهم بارداری