همه باید بزنن.؟؟؟
من نمیدونم تو بچگی کزار زدم یا ته
الان باید چیکار کنم؟
ب سلامتی امپولش راحته برای من هیچدرد و اذیتی نداشت یکم فقط دستم جای امپول درد میکرد اونم خیلی کم بود
یسلامتی استامنوفن ساده بخور تب نکنی منو که فلج کرد اذیت شدم
سلامه۳۱هفتگی بتو
سلام بسلامتی درد داشت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.