منم ۲۶سالگی باردار بودم زدم
عزیزم نگران نباش
منم ۱۲ باید بزنم
نترس درد نداره😅قویییییی باش🥴🤭🤭
به من گفت باید بزنی هنوز نرفتم بهداشت میترسم سرما هم دارم
هیچکی اندازه من ترس نداره
باورت میشه شب قبلش خاب میدیدم واکسن گزاز و زدن تو دستم جایی که سرم میزنی
بعد صبحش رفتم واکسن زدم به بازوم ولی اونجایی که تو خاب دیده بودم درد میکرد🤣🤣بس که ازش میترسیدم کابوسی و میدیدم ولی کلن اونجا اصلن متوجه درد نشدم فقط تا چند روز دستت احساس سنگینی داره و من ۲۴ بعدش حالم یکجوری شد احساس کسلی و سرگیجه و تب داشتم
من ۲۸ هفته زدم از دست درد مردم تا چند روز کار نمیکردم با دستم اگر کمکی نداری حداقل برای فردا ش غذا تو درست کن بزار یخچال
شوهرم هفته جلو تر بخاطر این که دستش با میخ آلوده بریده بود واکسن کزاز زد اطلا درد نداشت
بدن با بدن فرق داره
گلم فقط روز اول با اون دستت کار سنگین نکن استراحتش بده دیگه اب خوردنه
ترس نداره من تو ۹ هفته زدم فقط تا یک دوروز یکم بازوم درد درد داشت
دستت درد نمیکنه؟؟
من دوروزه زدم دست درد امونمو بریده
من یه ساعتی هست زدمممممممم
نگران نی نیمم
انشالله خیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.