نه درد نداره
درد نداره عوارضش اذیتت میکنه
نه درد نداره ولی من اومدم خونه خیلی بی حال شدم انرژی نداشتم فرداش دستم درد گرفت تا دو روز بعدش خوب شدم
بستگی به بدنت داره.در حین زدن امپول ک نه اصلا دردی احساس نمیکنی چون سوزنش ازاین سوزن انسولینی ها هست.ولی فرداش برای بعضیاهیچ عوارضی نداره نهایت دستشون یکم سنگینه.ولی برای بعضیا مث من میمیرنو زنده میشن.من جدا از دستم ک داشت میشکست از درد.اصلا نمیتونستم بالا بیارمش.حالت تهوع حالت های سرماخوردگی تب و گر گرفتگی بدن داشتم
بماند دو شب تمام انقباق شدید شکم هم بهم دست داد ک همش ازعوارض واکسن بود.دکترم پرسیدم گفت بدن با بدن فرق میکنه...تا نزنی متوجه نمیشی برای خودت چه جوریه.اما درکل زدنش خیلی خوبه.بزن حتما
برای چی باید بزنی؟
برا منم درد نداشت
حین زدن درد نداره
بعدش شاید یه کوچولودستت درد کنه
اونم بعد هر امپولی جاش درد میکنه دیگه
من امروز زدم خیلی درد داره
واسه من سوزش داشت وقتی زد بعد عادی بود ولی درد سنگینی داشت دستم یه روزه خوب شد
۲۷ هفته زدم ، ولی دستم تا سه روز درد داشت نمیتونستم زیاد بالا بیارم
اولش درد نداره اما فرداش درد میگیرت همون ی روز
من زدم هیچی نشد یه کم درداومد همون دقه مث آمپول دیگه تمام
درد انچنانی خا نداشت فقط فرداش یکم جای امپول وقتی دستم میبردم بالا درد داشت
نه اصلا درد نداره
برا من درد نداشت اصن
برا من درد داشت و ورم از 27 هفته ب بعد
منم باید برم بزنم
درد نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.