زدم ۳۲هفته بودم هیچی نشد
من دو روز پیش بهداشت بودم،حرفی از واکسن نزد که🤔
به من گفت ۳۰ هفته به بعد باید بزنم
من
یکم درد داره
قبل بارداری زدم
من ۶ سالکی زدم خیلیییییییی درد داشت
ولی ۱۶ سالگی زدم درد نداشت
من زدم اصلا نه درد داشت نه تب و چیزی اول حوله سرد بگذار ۲۴ ساعت بعد حوله گرم برای اینکه ورم نکنه
راحته اگه خودت حساسیتی چیزی نداشته باشی مشکلی پیش نمیاد
من زدم دردنداشت اصلا
من زدم خود آمپول ش درد نداشت به بازو میزنن من ظهر زدم از شب دیگه دستم از درد خوابید نمیتونستم باهاش کار کنم تا دو روز درد کرد من به دست چپ زدم
من نزدم و نمیزنمم
من زدم فقد دست درد داشتم بعدش ک قابل تحمل بود
نه فقط شاید شبش یکم تب کنی با دستت درد بگیره
صبح زود برو چون گفتن زیاد پیاده روی نکنم ، شاید یکم فقط احساس سنگینی دست بکنی همین ، اذیت کننده نیست کلا
من باید بزنم
ن من زدم هیچ درد و عوارضی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.