۳ پاسخ

تا۱۵هفته راحت باش

والا هرکس یجوره دیگ من از اول رو شکم‌می‌خوابیدم الانم رعایت میکنم پهلو به پهلو میخابم ولی خوندم نوشته بود هفته های اول مشکلی نداره 🤔

ن بابا الان هر مدل دوست داری باش من ب شکم میخوابم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💙💙💙💙 مامان فسقلی💙💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته دهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری