خانما من الا ت این هفته باید ب پهلو بخابم؟؟؟؟

۶ پاسخ

نه از 16 هفته به بعد

ببین بخواب اصلا هم استرس نگیر تا هفته ۲۰راحت بخواب

اما اشتباه من رو نکن من چون خیلی تو بارداری عاشق ب کمر خوابیدن بودم تا دقیقه نود ینی هفته ۲۰ب کمر خوابیدم و وقتی دیگ خوب نبود برام عادت نکرده بودم و تو خواب ناخودآگاه میخوابیدم و با استرس بلند میشدم الانم همینم هر از گاهی میخوابم
اما تو از هفته ۱۶انشالله شروع کن ک عادت کنی اما اگ هم خوابیدی نگران نباش ولی تمرین کن

تا ۲۰ هفته آزاد هستی

من که از اول به پهلو خوابیدم تا عادت کنم

نه زوده لذت ببر

نه زوده هفته ۱۵-۱۶ به بعد

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری