۸ پاسخ

😂😂😂
یادش بخیر گهواره منم نصف شب زایید خودمم ۳ونیم ساعت بعدش کیسه آبم پاره شد ساعت ۴ونیم صبح زاییدم😂😂😂😂

چه باحال😂😂بسلامتی فردا نوبت خودت

ایشالله عزیزم

انشالله فردا نوبت زاییدن خودته

😂😂
الهی تو هم بسلامتی زایمان کنی

انشاا...
زایمان گهواره رو بهت تبریک میگم 😂🤭

ایشالله گلم منم برام دیگ از درد خسته شدم

انشالله،بچت بهش خوش گذشته اون داخل،نمیتونه دل بکنه،جاش گرم ونرمه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان سیدعماد مامان سیدعماد روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا🥰 مامان نیلا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی