سلام خوبین بچه ها ار چند ماهگی شکم در اوردین.؟

۱۴ پاسخ

خودم از قبل شکم داشتم

از ۱۹

من الان😆

۱۸هفته

من هنوز که در نیاوردم

اواسط ۵

منم فقط خودم با چشم مسلح میفهمم باردارم!. بقیه هم از راه رفتنم میفهمن نه از سایز شکمم

هنوزم درنیومده نمیگم اصلانیست نسبت به اول زیاده ولی مانتومیپوشم باشلوارکسی نمیفهمه باردارم😂

من بچه دومم هست

من از هفته ۱۸ بود وبی یهویی تپلی شد

از چهار

من شکم داشتم الان اومده جلوتر😅

منم‌ کم شکم دارم خدم احساس نمیکنم ولی زنداداشم‌میگ جلوت اومد پشتتم ک از جلوت بتره🤣

من الان زیر شکمم یکم اومده جلو ولی خیلی کم 🤭

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری