۲ پاسخ

اگ تبش خیلی بالاست از اونه

بخاطر تبشه واکنش بدن ب تبه دکتر ب من گفت موقعی ک تب داره نزار بخوابه

سوال های مرتبط

مامان هانا‌ خانم ❤️🍓 مامان هانا‌ خانم ❤️🍓 ۳ سالگی
مامان آوین ۲س آیلین مامان آوین ۲س آیلین ۲ سالگی