واژنم یکم تیر میکشه تو هفته من طبیعیه؟!

۴ پاسخ

دوستان من سرما خوردم چیکار میتونم بکنم؟؟؟فقط صدام گرفته و بینیم کیپ شده خیلی میترسم

منم همینم. یه مدت نداشتم این دردارو دوباره اومد. ترشحم دارم دو سه روزه. میگن طبیعیه

منم بعضی وقتا تیر میکشه مثلا بعضی وقتا سمت چپ واژنم تیر میکشه بعضی وقتا سمت راست شما هم همین جوری هستن یانه

برای منم همین طوره دکتر گفت عادیه اگر خیلی شدید نشه دیگ

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🐾 مامان جوجه🐣🐾 هفته پانزدهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نوراخانوم مامان نوراخانوم هفته دهم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۴ ماهگی