۸ پاسخ

سلام من چند روزه زیر شکمم سمت چپ درد داره یعنی طبیعیه

آره گلم انقدر اینجوری میشی 😁

سلام عزیزم درخواست بده من درخواست هام پرشده. شمارتو بفرس گروه ادت کنم. واتساپ گروه زدیم واسه هم هفته های خودمون تجربه های همو دراختیار همدیگه بزاریم

آخ منم اینجوریم اصلا یکی دو هفته پیش درد میکرد ک به همه میگفتم طبیعیه میخندیدن بهم میگفتن تازه کجاشو دیدی

بله من از دکتزم پرسیدم وقتی هم هفته شما بوذم گفت برای اون هفته کاملا طبیعیه چون لگن داره جا باز میکنه

منم دقیقا دیشب همینطوری بودم استراحت کردم خوب شد فک میکنم طبیعیه

اره گلم طبیعیه یکی دو هفته داریش بعد خوب میشه

در واژن مخصوصا موقع خواب طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان گودوووو🐣 مامان گودوووو🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣🐾 مامان جوجه🐣🐾 هفته پانزدهم بارداری