استراحت کن خوب میشی
منم عزیزم چند روزه واژنم تیر میکشه و گاهی سمت تخمدان راستم گاهی تخمدان چپم درد میگیره که طبیعیه چون رحم داره جا باز میکنه
عزیزم طبیعیه
منم دقیق همین بودم
به خودت فشار نیار استراحت کن اگر خوب شدی جای نگرانی نیست
طبیعی عزیزم فکر کنم بچه دار بزرگتر میشه بخاطر اون باشه
هر چی تایپیک بزنی فایده نداره پاشو برو سونو الان
منم اینجور بودم استراحت میکردم خوب میشد، هنوزم گاهی درد دارم
انقباض نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.