سلام مامان جواب غربالگری من چطوره؟

تصویر
۷ پاسخ

من احتمال میدم بچه ت دختره😂از بقیه ش سر در نیاوردم

هنوزم تو رنج نرماله ولی اکثر پزشکان اینو ریسک متوسط درنظر میگیرن و سلفری میگن بدی اما بعضی هام میگن صبر کن غربالگری مرحله دوم بده
که سلفری مطمعن تره

اره گفت متوسط ولی سنو خیلی خوب بود.بعد گفت اگه تمایل داری ولی من برای اطمینان بیشتر خودم گفتم بنویس

سلام برای من سلفری نوشت دکترم

یه مقدار ریسک زده که احتمال زیاد سلفری برات بنویسن

خوبه گلم

احتمال ازمایش سلفری هست

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرسین مامان آرسین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا مامان دلانا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریان👼 مامان آریان👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری