۳ پاسخ

ولی چون پولیپ دارم نمی‌ذاره لانه گزینی کنه این ماه بگیره باید برم برش دارم

من چایی ک می‌زارم دم بکشه زنجفیل و دارچین و زعفرون میریزم داخلش میخورم

دم‌نوش زنجفیل و دارچین زعفرون من خوردم ابن ماه خخخ

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥹👶🏻 مامان هدیه خدا🥹👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
خدایا 😭معجزه خدایا 😭معجزه قصد بارداری